TSK'nın bombaladığı askeri havaalanında muhteşem görüntü: Mehmetçikten sevgilerle

Güvenlik uzmanı Abdullah Ağar bugün Halep'te komandolarımız tarafından çekilen bir görüntüyü sosyal medya hesabından paylaştı. Görüntüde F-16'larımızın Mehmetçiğe sevgisini gösterdiği kalp şeklindeki bıraktığı iz görülüyor.

GÜNCEL - 2020-03-02 05:22:19


Güvenlik uzmanı Abdullah Ağar twitter hesabından paylaştığı fotoğrafın Neyrab askeri havaalanının bombalandıktan sonra orada çekildiğini belirterek "Bu fotoğraf 011700 Mart 2020’de yani bugün saat 17.00’de komandolarımız tarafından çekildi. İlgili görev sonrası, görevi icra eden F-16’larımız karadaki Mehmetçiklerimize sevgilerini gösterirken." ifadelerini kullandı.

 

 

Yedi Gündem
Abone Ol
Günün Diğer Haberleri